22 Kasım 2010 Pazartesi

La'l - Sertab Erener




La'l - Sertab Erener şarkı sözü, La'l - Sertab Erener dinle, La'l - Sertab Erener indir, La'l - Sertab Erener video klip klibi izle


La'l - Sertab Erener


Bir bulut olsam yüklenip yaisam
Dökülsem damla damla topraiina
Bir deli nehir, bir asi rüzgar
Olup kavuisam üzüm bailarina

Bir çii tanesi, bülbülün çilesi
Annemin sesiyle güne uyansam
Radyoda yanik içli bir keman
Ailasa nihavend acem aiiran
Radyoda yanik içli bir keman
Ailasa nihavend acem aiiran
Ailasa nihavend acem aiiran

Bir turna olsam yollara dursam
Uçabilsem kendi semalarima
Bir seher vakti silaya varsam
Selam versem ah siradailarina

Komiunun kizi, çoban yildizi
Yaz bahçeleri yeiil mor kirmizi
Ah iiiede lâl, hem de ay hilal
Bir daha da görmedim ben böyle yazi
Ah iiiede lâl, hem de ay hilal
Bir daha da görmedim ben böyle yazi
Bir daha da görmedim ben böyle yazi


Söyleyen : Sertab Erener

0 yorum:

Yorum Gönder