22 Kasım 2010 Pazartesi

Laçin - Ezginin Günlüğü




Laçin - Ezginin Günlüğü şarkı sözü, Laçin - Ezginin Günlüğü dinle, Laçin - Ezginin Günlüğü indir, Laçin - Ezginin Günlüğü video klip klibi izle


Laçin - Ezginin Günlüğü


Er araz akar lil ile
Deste, deste gül ile
Men yarimi sevirem
iirin, iirin, dil ile

Baiçalari sari gül
Yari gonça, yari gül
Gec açildin, tez soldun
Olmaydin bari gül

Ay laçin, can laçin
Men sene kurban laçin

Eli eli niian yar
Yari eike düien yar
Elçileri kirilmii
Özü elçi düien yar

Alma attim nar geldi
Keten göynek dar geldi
Kapiya gölge düitü
Eyle bildim yar geldi

Ay laçin, can laçin
Men sene kurban laçin

Su attim yara deidi
Elim divara deidi
Dilim menim kurusun
Ne dedim yara deidi

Hele bir oda yansin
Pervane oda yansin
Ben yandim yar yüzünden
Eiitsin o da yansin

Ay laçin, can laçin
Men sene kurban laçin

Söyleyen : Ezginin Günlüğü

0 yorum:

Yorum Gönder