22 Kasım 2010 Pazartesi

Laf Olsun Torba Dolsun Trişkadan Nağmeler - Yonca Evcimik




Laf Olsun Torba Dolsun Trişkadan Nağmeler - Yonca Evcimik şarkı sözü, Laf Olsun Torba Dolsun Trişkadan Nağmeler - Yonca Evcimik dinle, Laf Olsun Torba Dolsun Trişkadan Nağmeler - Yonca Evcimik indir, Laf Olsun Torba Dolsun Trişkadan Nağmeler - Yonca Evcimik video klip klibi izle


Laf Olsun Torba Dolsun Trişkadan Nağmeler - Yonca Evcimik


Her ieyi çok bilirsin
Her yaptiiin olay
Meydani boi bulunca
Atip tutmak kolay
Kendin söylersin
Bir tek kendin dinlersin
Herkes kafasini sallar
Sor bakalim kim ne anlar
Devirince bir kaç kadehi
Her telden çalmaya bailarsin
Toplarsin üç bei kiiiyi
Yirtik (nanay) firlarsin
Ancak kendin söylersin
Birtek kendin dinlersin
Ne iitir bu allah allah
Ben kül yutmam bana anlatma
Laf olsun torba dolsun diye
Anlamsiz sözler etme bana
Laf olsun torba dolsun diye
Entel geçinipte saçmalama
Laf olsun torba dolsun diye
Anlamsiz sözler etme bana
Maksat muhabbet olsun diye
Abuk sabuk laflar satma bana


Söyleyen : Yonca Evcimik

0 yorum:

Yorum Gönder